Thursday, November 21, 2013

T O L O N G LAH!

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

yeah. sometimes people speak at the level where you even don't care about others.
as well as to yourself.
well, ikut suka hati katanya.
jangan kejam sangat mengecam orang yang berbuat dosa. berbuat salah.
kononnya begitu begini.
harap kita jauh dari perkara sedemikian.
sebab semua benda to macam balik kat diri sendiri
did you ever heard this?

satu jari tunjuk dekat orang, empat akan balik ke diri sendiri

so tak perlu lah nak mengeji sangat.
aku nak kata aku baik sangat tu takdelah.
tapi aku pernah la friend dengan sorang mamat ni.
dekat fb hari-hari dok kutuk perempuan. tak tahu lah kenapa
yang aku perasan die selalu kata pasal perempuan bertudung
tapi berlengan pendek, ketat semua.
yup, perempuan tu salah dan dia ada hak nak kata macam tu.


TAPI

itu bukan caranya.
mengutuk, mengeji.
so apa beza kau dengan perempuan tu?

ATAU

sebenarnya  kau memang nak tutup mata orang dari mengata kau pulak?
sebab awek kau yang tak pakai tudung malah memang seksi?



:3

jangan. cukuplah. aku berkira-kira nak unfriend kau ni.



No comments: