Wednesday, November 13, 2013

kerja baru.

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

selamat semua!

lama gila tak update blog. last masa cerita abah pergi tu.
actually, banyak kali niat nak masukkan entry baru. tapi selepas bace semula cerita yang aku sendiri taip, aku sendiri menangis, aku sendiri membatalkan niat nak mengupdate entry. dah guana? haha

by the way, i'm officially graduate setelah berpenat lelah (eh yeke?)
berjaya jugak menghasilkan thesis sendiri.

 nampak tak muka mintak penampor?

jadi setelah berjaya menghabiskan semua subjek yang mewajibkan aku ambik more than 120 kredit,
maka dengan ini, aku layak digelar graduan UPM.
maka untuk menyatakan dengan rasmi, perlu lah ade majlis istiadat konvokesyen ye dak? haha
alhamdulillah, tarikh aku dah Mok konvo lain2. maka, dapatlah pergi majlis Mok, dan Mok pergi majlis aku.


ala-ala gegedik jugak lah aku bergambar masa ni.
gambar konvo Mok tu, bapak beliau yang sukarela nak ambilkan. sangat sporting bakal ayah mentua ni. kehkehkeh.
sempat jugak berpre konvo dengan kawan2 dan Mok sendiri. :)

  



 with  masriza. selalu kena buli mase jadi kosmet aku.hehehe

 ni ala-ala gedik jugak bergambar macam ni. macam prewed pon ade jugak.
semua sebab photographer tak bertauliah tu.

Sebelum graduat, sempat jugak aku menjadi guru ganti sementara. ganti cikgu bersalin.
sumpah, berani aku cakap, bebudak sekarang dah tak macam dulu. hahaha. aku dulu baik je kot!


nampak lah jugak karisma aku jadi guru.

aku garang kot! haha
so sekarang memandangkan Mok dah jadi Engineer,
aku pon dah official bekerja sebagai Research Officer di UTM
maka kami berusahalah untuk merealisasikan impian bersama. chewah.
hanya mengharap yang terbaik.
dan terbaik :)

p/s: mood menulis ke laut!



1 comment:

wantie said...

tahniah.

done follow