Friday, April 19, 2013

berdosa! HENTIKAN Gwiyomi :(

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

betul. gwiyomi tu dosa kalau buat. memang tak tipu. aku dah kaji sikit2 dah benda ni.
apa tu gwiyomi? aku nak terangkan tak tahu sangat.
tapi kalau nak tahu, gwiyomi tu dalam bahasa melayunya adalah comel. atau cute. macam kat bawah ni..


haaa, ada nampak macam aku sikit2 kan?

berbalik pada topik. aku yakin gwiyomi ni kalau buat memang berdosa.








TETAPI









berdosa kalau orang yang tak comel buat. kan maknanya comel.
kalau tak comel, takyah la buat. kan ke menipu namenye tu?! ehek.
hahaha. so pada yang tak comel, jangan buat dosa yeak. kalau tak comel, duduk diam2.
tapi, ada satu cara pada yang tak comel dan comel boleh buat.. ;)

nak tahu? meh aku bagi cara yang paling mudah.






yang ni, tak comel ke comel ke semua lapisan masyarakat boleh buat.
dapat pahala.
disayang semuaaa :)
aku tak tipu kan? hihi..






2 comments:

Adibah Baharum said...

yang tak comel buat, berdosa sebab membuatkan orang memaki2 akan tidak kecomelan itu. haihhh~

mariatul_m0hamadiah said...

haha. same2 berdosa :P