Sunday, March 31, 2013

budak Lepasan SPM je pon.

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

dulu mase kekecik, aku nak cepat jadi besar.
tapi lepas tu bila besar rasa menyesal tinggalkan zaman kecik.
oh yea, nak menyesal buat apekah?
itu ketentuan kot.
tapi kenapa aku kekecik dulu tak penah nak kurang ajar dgn orang lagi dewasa?
erm, budak2 sekarang.
kalau ikut hati malas nak layan.
tapi dah 2 kali kau kacau keharmonian hidup aku.
aku takkan berdiam dude.
one day kau akan menyesal sebab cari pasal dgn aku.
sebab aku memang jahat.
jahat macam mana?
aku akan buat kau rasa sakit hati dan takkan lepaskan aku.
seumur hidup kau.
kau akan menyesal. tu je aku mampu cakap.
stay out of my life. i'm trying hard untuk lupakan die dan kau.
lagi satu, aku memang berniat nak hina kau.
sebab tahap kesabaran dah abes.
aku akan buat kau derita jugak. 
sebab kau yang paksa.
eh, i love u la budak.
budak LEPASAN SPM :P





No comments: