Wednesday, February 20, 2013

malware dah takde. yey!

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

fuh, dekat sejam aku godek2 macam mane nak buang malware tu. dari mok pergi jogging sampailah beliau balik, akhirnye beliau yang setelkan masalah malware aku. semua tu puncanya satu je. jam analog yang aku letak since aku main blog ni yang jadi gitu. bakpe tah. aku nak share menda kalau malware tu bukan aku yang buang. by the way, bigggggg clap to my hero! super duper mok mok! weeehhaaa~


ade gaya ala2 hero tak? ekeke. herolah. tapi dgn perutnye sekali. miahaha. seronok betul dapat mengata beliau. ala, beliau bukan ade blog pon. macam mane nak serang balas balik kutukan maut aku kat sini. melainkan sok2 die buat entry kutuk aku balik pakai blog aku. wah,,, blog makan tuan la yek. mane taknye, beliau yang setelkan masalah malware aku, mestilah beliau tahu password aku. pape lepas ni, siap mu mok kalau blog aku ade entry bukan2. kihkihkih. hati dah senang, malware dah takde, jadi marilah kite bersiap menuju ke arah makanan. laapaarr.. ececeh. dah guane nak diet? -.-"


1 comment:

Cik Puan Rara said...

tension kan bila ada malware