Wednesday, January 2, 2013

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

salam!
happy study week semua..:)
i have two weeks study week but only use the one week to cover all the subjects.
ceh bunyi macam banyak sangat subjek amek kkan.
padahal 3 jek yang ade final.
dua subject aim A. satu fail. muahaha. jangan aim benda tak baik.
doa tu. baik2. aku aim 3 A. equal to 4.0.
bila lah nak merasa 4.0? -.-"
target sangat tinggi.
tapi taknak tinggi sangat takut harapan jatuh tergolek dog. ngehngeh.
satu subjek yang mungkin buat aku jatuh bergolek2.
tapi selagi blum final, selagi tu harapan masih ade.
bak kate prof aku lah. tapi beliau sangat kedekut markah apetah lagi ke"strict"an beliau membuat aku terasa sangat2 dengan markah aku. sob sob :(


so, go go mariatul.
selagi ada harapan, marilah berusaha.
ceh, padahal kejenye asik tido jek. :P


No comments: