Sunday, December 18, 2011

sayajawapdekatsinisebabsayamalu ;)

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


ahhh..
tersipu2 malu rasenye bila ditanya
"sudi awak hidup bersama saya selamanye?"
bukan tak biasa ditanye soalan macam ni. rase2 dah banyak kali ditanya. aish. kali ni malu la pulak nak jawab. mengadekan. saya tak kisah. bukan selalu saya nak mengada dengan awak. kalau saye serius pon nanti awak jugak tak suka kan. kalau saya matang awak pon tak suka kan. saye tahu...;)


kalau sekali lagi saye ditanye tentang sudikah saye bersame dengan awak selamanye, saye nak awak bace jawapan saye.


"dari mula saye kenal dengan awak, saye mengharapkan sesuatu yang indah untuk akhirkan hubungan ni. yea, macam selalu saye takkan pernah berharap ianya berakhir sebab walaupon saye dah ade cucu 10 orang pon, saye masih nak bercinta dengan awak..;) lagipon awak sendiri tahu betapa saye sayangkan awak dan perlukan awak sangat2 dalam hidup saye. mane mampu saye nak hidup kalau awak takde. jawapan saye mestilah YEA. saye memang akan sudi dan sentiasa sudi bersama dengan awak seumur hidup saye. dan i'm already ready for that moment.


the moment you bring addition tittle for my name. madame.
the moment you put the ring on my finger. the moment i'll be with u for whole my life.
the moment you become the most important person in my life. the king of my heart.
the grandfather for my grandchildren.
evendo i keep saying
"sape nak kawen dengan abang?"

"mane ade sayang nak ade anak dengan abang?"

"abang suka perasan kalau sayang cintakan abang. mana ade!"



my dear. that's full of lies. i swear i'm lying. the most3 words i wanna to say is. i wants u and i really love u. more, i wanna be u till the end of my life. saya nak bercinte dengan awak bukan setakat sampai ade anak lepastu huru hara. nope. saye akan bercinte sampai saye mati. for that. tolong tunaikan impian saye.itu saje. dan jawapan saye maseh same. saye sudi.*saye malu."






p/s:bercintasampaimati.iloveudamnmuch.




No comments: