Wednesday, December 21, 2011

duhailecturerkusayang.

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


kadang2 saya rase saya ni yang over2 menyampah kat dr.
kadang2 saya lagi rase dr memang anti saya.
evendo dulu mase orang dok kutuk2 dr, and.... saya ade la jugak join2. tapi seriously saya memang ok2 jek dengan dr. sure saya akan rase macam lecturer ni ok sangat sebenarnye. cume care dr yang macam technician ni yang buat orang lain dok kutuk.
yeah, gaye dr memang macam technician. atau lebih baik saya kate yang gaye seorang kerani menunjukkan lebih2 la gaya.mutu.keunggulan. -.-"
tapi sekarang saya  noticed. Dr memang suke cari pasal dengan saya . sebab tu dr tanda kertas tutorial saya sesuka hati dr dengan memberikan jawapan "suka hati saya la nak tanda macam mane" mase saya dok tanye kenapa jawapan saya ngan member same tapi dr salahkan yang saya siap bulat besar2 atas kertas jawapan saya padahal orang lain yang sebijik sejiban tu dr betulkan.
lepas tu, setiap ape yang saya cube nak kate, dr cantas dan bangkang. lepas tu ade je benda yang saya buat dr nak tegur.


dear lecturer ku sayang.
saya tahu perasaan saya yang benci ni agak menuntut saya bersabar dengan karenah dr dan memintak agar saya terus bersabar demi markah saya . yea. kalau bukan sebab ni, dah lame saya tak datang kelas yang dr ajar. hmm walaupon dah banyak minggu saya  dok ponteng tutorial dr tu.


dan pertama kalinye dalam hidup aku, aku merasakan bahawasanya aku sangat2 tertekan untuk presentation aku esok dek kerana dr ni pon terlibat sekali. sebab dr ni suke soal. dn dari sini aku nampak dah mase depan presentation dielectric aku macam mane. yela,  dr kan grade kat jepon in electrical engineer. aku cube untuk ikhlaskan hati. bersabar dan berdoa agar aku boleh menerima cara dr tu. sebab macam2 mane pon, kau adelah orang yang paling tinngi darjat dalam hidup aku selepas mak abah aku..



p/s:banyak.sangat.pikir.sampai.sakit.kepala.



No comments: