Thursday, August 11, 2011

come on sayang!

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


this post is for those who just broke up in their relation.


pergh, aku ke yang buat entry neh?
yea memang aku sebab aku rase kesian dengan sesetengah pihak yang mengadu sedih sebab baru clash dengan buah hati tersayang. by the way sayang, this is not the end of your life. ade hikmah semua ni berlaku.
memang sakit bile kite terpkase berpisah walaupon masih sayang.
tapi kau kena fikir semua ni ade kebaikan.
aku takdelah nak kate aku hebat dan 
kental sangat menghadapi perpisahan.
at leats i've an experince dan syukur mase tuh aku xde lah down.
sebabnye aku rase bukan xde manusia yang nak kat aku~ HAHA
bak kate satu lagu ni. meh kite tengok lagu ni lagu ape.







Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-teman ku di sini
Menemani ku

Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Wajah ku juga nggak jelek-jelek amat
Ada yang mau


Ku fikir-fikir
Ku fikir-fikir
Lebih baik aku menyingkir
Ku fikir-fikir
Ku fikir-fikir lelah
Oh oh...


Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Paling-paling juga kalau
Kamu mintak balik pada ku


Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-teman ku di sini
Menemani ku
Andai kau tahu... apa yang ku rasakan
Andai kau mau... mengerti oh oh


Paling-paling juga kalau
Kamu mintak balik pada ku
Dunia belum berakhir





kan? lagu ni jek dah kate dah...
everythings gonna be owrite.
jangan la rase sedih sangat2.
memang la memula kita payah nak adapt. sebab ela.. selama ni korang dengan die jek. ape2 pon dengan die. nak mengadu time sedih la, hape la.. tapi tetibe jek korang kena hadapi sorang2. just cool my dear. kawan2 kan ade!
mase nilah korang nak tahu mane satu  member yang boleh korang harapkan waktu sedih macam tu.




banyak benda sebenarnye korang boleh buat waktu korang single ni. 
sebagai contoh,
sebelum ni korang susah nak lepak same2 dengan 
mmber tahap gaban.
kalau korang lepak same2 pon, mesti korang macam ade msesj2.
ade yang tanye balik kul bape lah.
takpun korang rase saje nak jugak mesej boyfie korang tuh.
tapi mase dah single, tinggallah hp tu.
kosong korang pergi, kosong jugaklah korang balik nanti.
means xde orang kontek ko pon selain boyfie ko dulu.
see? mase ni lah nak enjoy puas2..:)
dan aku dah melalui semua ni..


for those yang betul2 baru break.
be strong.
jangan layan sangat perasaan sedih tu.
banyakkan berdoa so that korang kuat.
lagipon korang bukan tak laku kan?
so, enjoy la,. mase ni la nak cari peminat ramai2..
bile dah ade ramai, just pilih jek yang mane satu!
macam aku. HAHAHA -.-" *perasan sungguh.


p/s: when u lost someone in your life, that's mean God has prepared someone better for you. or He only wanna to test you :)





4 comments:

mykhalis said...

tapi lepas clash memang pedih oo hati ini..wahhahha

LeNsA said...

pergh..hye doktor cinta..XD

mariatul_m0hamadiah said...

khalis:

hehehe.. memang lah.. tapi jangan dilayan!:)

mariatul_m0hamadiah said...

@kerol

acececeh~ mane ade! haha