Thursday, March 24, 2011

terima kasih~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


aku nak ucapkan thanks pade kawan2 yang sentiase ade saat susah senang aku. betapa aku baru sedar yang korang lebih baik dari semua yang aku sangka. cume ape yang aku kesal, kenapa aku tak sedar kebaikan korang dari dulu. kenapa aku tak rapat dengan korang dari dulu. sumpah aku rase aku lah manusia paling bertuah sebab aku ade yang orang lain takde. aku manusia paling bahagia dalam kesedihan yang dicipta orang yang tak menghargai aku. 


pada yang ade sentiasa disisi aku, a big love from for to all of u..
sumpah, koranglah kawan aku. koranglah yang akan aku cari suka duka aku. aku tak janjikan untuk bahagiakan korang, tapi ape yang aku janji, aku mencube yang terbaik dalam sebuah persahabatan yang kita mulakan..


p/s: maaf, belum in mood nak BW





5 comments:

Cik Nathrah said...

yup. sahabat sejati susah nak cari woi. bile dah dpt mmg kite rase bersyukur sgt kan? :)

Anonymous said...

I LOve U :))

Anonymous said...

I LOve U :)

maria_m0hamadiah said...

@natrah/
yea.. sangat bersyukur..:)

maria_m0hamadiah said...

i love you too..:)