Tuesday, March 1, 2011

pakcik...:(

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


makcik sedih ni. 
pakcik tak sihat.
lately die senang sangat sakit. jap batuk,
jap selsema, jap demam. adeh..
memula macam tak kisah sangat sebab sape2 pon boleh sakit. 
tapi kalau kerap tu, risau la jugak.


semalam pakcik kate, die batuk dan selsema.
memang dengar sangat selsema die tu.
suruh makan ubat, rehat.
hari ni, demam plak!
ape makcik nak buat?
padahal makcik sebelum ni takdela kesian sangat kat die *wahahaha
tapi kalau ASYIK sangat tu yang timbul rase simpati.*ceh.


cane eh??
ingatkan pakcik saje2 nak manje. 
tapi lemah jek suare die.
hmm suruh mc tak mau.
nanti sakit makin teruk, makcik gak yang susah hati
mungkin sebab pakcik keje kat tengah panas kot. tu yang asyik demam jek.


kamu, jangan sakit2 eh. saye risau la. kalau kamu sakit, sape yang nak jage saye? kamu kena kuat tau! saye tahu, kalau kamu dah bese keje nanti, kamu mesti tak sakit lagi. saye takde dekat dengan kamu nak jage kamu..:( sebab tu saye selalu doakan supaya Allah jagekan kamu untuk saye. saye sayang kamu. Ketat2 sangat. sebab tu saye taknak kamu sakit. i like you! 



p/s: makcik doakan pakcik cepat sembuh eh. kamu semua pon kena tolong makcik..:(


12 comments:

Caythrine Amanda said...

yup2 get well soon dear. :)

maria_m0hamadiah said...

@caytherine

hope it too :(

Lucu said...

Sweet..~~~~ Org ckp, lpas kwen nt baru hormon stabil, mybe sbb hormon xstbil kot.. Kwen la cpat2, nt hormon pak cik encem stbil la tu..(^__^)

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

cpt baik ye pakcik. makcik dah risau tu..

Cik Ina said...

keciannye.
moga-moga pakcik sehat. tak la makcik risau kan.
suruh dia minum air 100plus,minum air kosong banyak-banyak. :)

maria_m0hamadiah said...

@lucu

hehe.. yeke? aiseh.. kena kawen cept neh!!!

maria_m0hamadiah said...

@cik siti rahmah

yea.. tolong doakan yea.. kesian beliau..:(

maria_m0hamadiah said...

@cik ina


huhu~ seih la makcik gini..thanks for da advice!:)

nelly said...

jaga dia ya ..
=)

*azni* said...

semoga pakcik cepat sembuh..makcik dah tak senang duduk tu..kahwin jela makcik,boleh jaga pakcik hari2..huhu..

maria_m0hamadiah said...

@nelly

mesti! sebab die selalu jage makcik..:)

maria_m0hamadiah said...

@azni

hehehe.. ingat makcik nak kwain.. belum sedia la..:)