Sunday, March 13, 2011

mimpi??

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


mood: happy
sedang makan aiskrim berharga RM1 tapi sangat puas.






korang pernah mimpi kan?
*tipu la kalau korang tak pernah.
nampak benor menipu~~*versi kak limah.
makcik baru jek balik jog sebenarnye. haha
hobi setiap sabtu ahad, isnin dan selasa.
dah siap2 masuk dalam jadual hidup sem 4 ni.:)
*kurus tak jugak..=.="


lately. makcik selalu mimpi.
bile makcik terlelap, makcik mimpi DIE.
makcik tertidur, makcik mimpi DIE.
bile makcik tidur macam taknak bangun pon makcik mimpi DIE.
siyes.
3hari berturut dah makcik mimpi DIE yang bukan setakat tidur malam, siang ngan petang pon mimpi DIE.
erm, memang lately makcik selalu spend mase ngan DIE. tapi takkan sampai dalam mimpi pon die ade..;)


makcik rase ok jek bile makcik mimpi die. sebab bangun tido jek makcik senyum.
*nasib makciklah~
nak kate tengah ANGAU, tak la pulak.
nak kate SUKE, takde la sangat.
tapi SELALU MIMPI die.
that's the point.:)


p/s: makcik tak tahu nak tafsir mimpi. pandai?sebab SELALU SANGAT:)



7 comments:

AkuMuzikFilem said...

die tu sape? eh tak pandaila tafsir mimpi. cek kat internet la. kalau mimpi kena gigit ular tahula apa. hehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

mimpi tu bermaksud makcik ngn pakcik kne kawen cpat2! ;P

maria_m0hamadiah said...

@AMF

hehe~ die tu seorang sahbat!! hahaha.. yang tu makcik pon tahu:)

maria_m0hamadiah said...

@LBC

hehe.. adeh... yeke ke dak comel? abesla.. makcik tak sedia lagi..:)

CahayaCintaIlahi said...

tp jgn prcy sgt pd mimpi
sbb mimpi kan maenan tido.. :))

maria_m0hamadiah said...

@cci

hehe.. memang. tapi sebab selalu yang makcik asyik nak pikir jrk..:)

Ogy said...

mimpi mama yg paling best ~ dpt pi candle light dinner, pastu dancing2 dgn Arjun Rampal...perghh rs tak mo sedarr je biji mata nih..huhuh