Friday, March 4, 2011

makcik memang tak makan sushi~:)

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.




korang makan sushi?
ape rase ha?
makcik? eeuuuww~~ geli giler.
sebab?
tahla, mindset rasenye. bukan sedap mane pon.
cume kalau orang dah addicted jek yang kate sedap bagai dan suka sangat bagi duit kat kedai sushi king tu.


sebenarnye ni entry khas untuk En.K.
En.K ni baru jek keje, so makcik memang la teringin nak rase duit keroje die kan. tapi kejam ah. die bagi syarat. die hanya belanje makcik makan sushi SAHAJA. is that cruel??
SANGAT yea!
asyik2 En.K ulang yang die HANYA belanje makan sushi sahaja.
adeh, geram betolla.
dapat makan free. tapi, takleh plak.
sebab memang makcik tak makan sushi.


ade sekali makcik keluar dengan kawan2 berama En.K p sushi king tu sebab temankan kawan2 yang memang nak sangat p sane.
makcik cume order eskrim jek. jamah tako sebiji. dengan teh die *buekk~ layan~




lepas tu makcik kena ugut. nak tahu ape?
En.K kate, makcik kena makan sushi yang atas die ade telur tu. kalau tak? makcik kena bayar semua.
aarrgghh~~ kejam yang amat.
makcik terpakse la jugak jamah. SUMPAH nak muntah. tapi muka bajet cool la kan.
tapi dalam perut menggelodak.
korang rase salah sape?


makcik yang tak makan sushi ATAU
En.K yang kedekut nak keluar duit untuk makcik melantak benda lain??


p/s: En.K, kalau satu hari nanti saye giler makan sushi, saye akan ajak En.K makan HARI-HARI



10 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

adeh, cian mkcek kne paksa n ugut plak tuh! haha!
comel pom xmkn sushi, nmpk cam mentah ekpn. ;pp

KayRole KaiXa IskanDar said...

sape??:)

maria_m0hamadiah said...

@comel.

hehe.. samela dengan makcik kirenye..:)

maria_m0hamadiah said...

@kayrole

haha.. lagi kau tane plak...

kakchik@ella said...

kakchik makan makchik. Eh .. makan sushi lah bkn makan makchik.sori .. hihi

maria_m0hamadiah said...

kak cik:

hehe.. jangan la makan saye..:)

MamaChia said...

sama lah iya..tak suka sanggat bau ikan mentah tu..

:: maziNy raffilah :: said...

ak pon x suke mkn suhi.sape yg reti makan mmg ak x paham cemne die mkn.. =.='

maria_m0hamadiah said...

@mamachia

kan? tak best langsung. pelik dengan orang yanga makan sushi ni..:)

maria_m0hamadiah said...

@ziny

nasib la weh.. siyes aku memang tak reti makan..:)