Monday, February 7, 2011

tolong!!!

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


tolong! tolong!
plis!
aku dah nak jadi gile la weh.
tolong la.
aku nak mereka semua ni.
tak tahulah kena tetiba nafsu sangat meroyan 
nak dorang ni.
semua ni akibat provokasi adek2 aku yang giler bola.
aku jadi jatuh hati dengan dorang.
kenapa korang cun sangat weh~~



nak ni 1 


nak ni 1


nak ni 1


nak ni 2.

okayh. ade tak antare korang yang jual ke?
jap. free ade tak.. huhu~
smart la weh...:)

p/s: going crazy. padahal bukan ade duit nak semua ni.





8 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

GILO...!

Eksotika Blogger said...

membe aku juai. gred AAA tp uptown punya brg ah. ko nak ke?

maria_m0hamadiah said...

@ema:
serius gilo.....

maria_m0hamadiah said...

@adieb:

haha.. nanti aku kontek ko.

SPEK HITAM said...

mahal ni baju ni. heheheh

maria_m0hamadiah said...

@spek hitam..

haha.. mahal tuh.. tapi takkan nak apu yang ori kot. tk mampu...^_^

SPEK HITAM said...

maria : eh dengar baju ni berteknologi tinggi kan?
ade lubang2 peluh gitu. hahaha

maria_m0hamadiah said...

@spek hitam

haha. haruslah.. senang nak kuarkan peluh. hahaha