Wednesday, February 9, 2011

mahu atau tidak. itu saje~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT MENYERTAI MAJLIS TERTINGGI MAHASISWA KOLEJ 12, SILA AMBIL BORANG PERMOHONAN DI PEJABAT KOLEJ 12.


THATS all.
pagi2 aku dah nampak benda alah ni terpampang kat tangga bawah nun. erm. aku kenal tulisan sape tu. hahaha. *sebab tak menarik. lalala~






so, ade jek yang suruh aku mintak, suruh aku jadi. suruh aku join. 
bukan taknak. nak.
tapi...*tang tapi yang maleh ni.
aku rase aku tak layak.
belum layak maksud aku.
sebab.
aku mane ade pengalaman nak handle yang tinggi ni.
sebab aku bese main yang bawah jek.


pada yang kenal aku,
tahulah aku macam mane.
jiwa tu nak, tapi tu lah.. aku rase aku belum layak nak buat semua ni. tapi kalau nak aku bantu, Insyaallah, aku boleh bantu dari bawah.
pada yang tak tahu aku,


gedik la budak ni. orang suruh jadi tu, jadi jek lah. mengada2 plak taknak join.


okayh, malas nak banyak bunyi. ape kate aku mintak pandangan korang. 
agak2 layak ke aku nak membantu kat atas? atau aku stilll bantu tapi hanya dari bawah. *ceh, macam dilema sangat jek.


so, whatever it is.. aku sayang kolej 12 kot.
tempat aku kenal sape kawan, sape lawan, sape SYAITAN. *hahahaha.



entah.




p/s: takde nota kaki lak entry ni.





4 comments:

MisApple said...

apa salahnya try.
belum cuba belum taw kan.
masa ni lah nak ukur kebolehan n kemampuan diri kan.

maria_m0hamadiah said...

terima kasih misapple..^_^

totoromalas said...

eleleleh... hati kata nak, nak jelah. pe yg susahnya...

maria_m0hamadiah said...

fatin

wah3.. senang jek cakap. ko pon nak kan/ hahahaha