Tuesday, February 22, 2011

Give AWAY dari MAGRIB

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


salam,
ehem.. tade keje jap. ni ha.. melayan si ema rahmah.
katenye yang buat give away ni kawan die.
ekceli, aku malas nak join benda ni. 
tapi kalau aku apat hadiah yang katenye dari Singapura ni kan,
beliau mengubah persepsi aku yang rase join semua ni membuang mase. bhahaha

ni datangnye dari Magrib.
haaa... ulang balik! Magrib ea.. bukan subuh ke, isyak ke...meh tengok banner die yang bajet hensem!.

klik gambar untuk bace syarat dehhh~
ha... nampak tak beliau mengontrol kehenseman?? tak?? ace tengok, ace tengok...


haaa..... done en. magrib.:)

saye nak tag ziny la...:)

p/s: magnesium, kalsium, sodium dan potassium* jampi. hahaha~

2 comments:

Magrib said...

terima kasih sebab join... anda memang cool.. nanti saya announce pemenang nya ya!

Magrib said...

salam... sekali lagi.. terima kasih sebab join.. terharu sangat la.. anda sememangnya cool ya!

dan.. saya sudah umumkan peserta bertuah dalam 1st GA dari saya ini.

sila la ke blog saya..

http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/03/peserta-bertuah-give-away-dari-magrib.html