Wednesday, February 2, 2011

die tu milik kite ke~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.



Orang kate, kalau die bukan milik kite,
Suatu hari nanti die akan pergi jugak.
Tak kisah la kite ni terpakse atau rela.

Cuma yang aku hairan, cepat betul manusia berubah
Yea, aku pon.
Semalam janji lain, hari ni dah berubah.
Dulu kate nak cintekan aku sampai mati,
Harini dah berubah sepenuh hati.
dulu kate, akulah segalanya,
harini, aku xde pon takpe. ;)

hehe.. hey, I am okay.
Seriously I’m okay.
Malas nak fikir2.
Ape kate jadi single.;)
Bebas nak keluar date dengan sape2.
Bebas nak merajuk dengan sape2.
Bebas semuanya.
Bahagia jadi diri sendir dari berpura2 demi membahagiakan
orang lain sehingga ketepikan diri sendiri. Bodohnya.



p/s: ini adelah entry yang tiada kena mengena dengan keadaan aku sekarang..=) aku bahagia.



6 comments:

Hafriz el-Muhammady said...

^_^

Afiq Din said...

chill la bos...
aku rilek je...

maria_m0hamadiah said...

@hafriz

^_^

maria_m0hamadiah said...

@afiq din

hehe.. aku chill gak bro..^_^

Eksotika Blogger said...

lek ah.tp mmg betol. kalau dia bukan milik kita. satu ari nanti dia tetap pergi. kalau dia mmg milik kita satu ari dia tetap kembali *err kan bagos ade button like kat coment* haha

maria_m0hamadiah said...

@adib

haha.. aku memang lah lek jek.. haha.. malas la nak banyak2 gadjet2 kat blog aku. berat nanti xde yang nak tengok. hahaha