Wednesday, February 23, 2011

bila makcik dah tak berapa nak betul..:P

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


korang pernah pergi dinner?
mesti pernah kan.. join dinner yang ala2 kelas gitu~
hmm, kali ni aku kena pergi dinner kolej.
sebab terpakse. KENAPA?
sebab aku jadi ajk kali ni.
kalau ikutkan hati memang taknak pergi. cukuplah aku membantu mane yang patut, then bile korang dinner, aku tak payah pergi sane sekali. aku malas nak sibuk2 fikir pasal baju.


aku memang bermasalah dalam memilih pakaian. sebab?
*aku buta fesyen.
*aku susah nak cari saiz baju
*aku tak suke cantik2. -walaupon aku memang cantek..:)


isnin haritu aku keluar la nak cari baju dinner. bala, bala...
tak jumpe2 baju yang aku nak. keluar bertiga. yang sorang dah dua helai baju, yang sorang pulak jumpe yang berkenan kat hati. aku? sampai kol mak aku, rase nak menangis sebab tak tahu nak pakaian yang macam mane.
"ala, beli jek blaus panjang, pakai dengan seluar."
kate mak aku.


betul jugak kan..
lagi pon aku hanye ajk.
tak perlu nak glam sangat..:)


thanks mak,:)
finally dapat jugak ape yang aku nak.
haa... nak tahu aku beli ape?
cannot go~ (tak boleh blah)
nanti erk.. lepas hi-dinner ahad ni, aku kongsi semua dengan korang semua. korng kan suke aku cantik2. aku kan MAKCIK CANTEK.
harus la kan...:)


p/s: tak sabar planning pegi PD dengan mr.aris. :)





8 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

makcik dacantik, pakai papepom ttp cantik lh! ^^

maria_m0hamadiah said...

hahaha.. malu ah~~:P

syairahmohdanuar said...

waahh!cepat cepat upload gmbar!! :D

maria_m0hamadiah said...

syahirah

hehe.. sabar keyh peminat makcik..:)

Cik Ina said...

Amboiii.
Beshnyee kalau p dinner.
Bukan selalu taw.
Ape ape pun jangan lupe cik ina di sini ea. Hikhik :)

maria_m0hamadiah said...

cik ina

haha.. saye tak suke sangat nak pergi dinner.. tapi dah terpakse nak buat macam mane.

Fathiah Hamim said...

sebab dah cantek tuh yang malas nak berpesen kan. ;)

maria_m0hamadiah said...

hehehe.. hadoi. bukan la fathiah. makcik jarang berpesen... tu yang tak tahu nak pakai pe...