Monday, January 17, 2011

wanita itu aku~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

3hari tak update blog..
erk, aku rase lebih la...
bz yang teramat sangat.
berjuang dan berkorban untuk kolej tercinta.
mane aku pergi?? meh nak cerita sikit.

i'm a pssion on javelin throw!
aku sangat suke merejam lembing. sebab?
sukan ni boleh aku buat sebagai tempat lepas geram.
hahaha~
3tahun aku tak main benda alah tu~
bukan taknak, tapi aku takut. aku main dari darjah 5-form 5. haish..
tetibe 3 tahun tak main! mau patah pinggang aku. hahaha
interkolej tahun ni aku join. sebab nak lepas gian.
sebab aku makin sayang kolej12
sebab aku nak bagi jasa pada kolej12
sebab aku nak  bukitikan yang aku pon mampu bagi sesuatu pada kolej *ceh, kolej jek pon. apelah sangat.
so, aku nak cerita storyla ape yang terjadi..^_^

kisah bermula dimana seorang gadis cantik berada distadium... bergaya manje seperti mahu masuk pertandingan ratu cantikk~


lihatlah, memang betulkan? gadis ni mungkin tersalah tempat...fikirnya, stadium adalah tempat untuk wanita cantik sepertinya~


tetiba, gadis tersebut berada ditengah padang. eh, apakah gadi tersebut lakukan???


 oh.. cube lihat wanita ini..macam gagah jek.. hahaha~



then, wanita ini sambung bergambar semual 
*memang giler la kau wanita, asyik bergambar jek!




ha.. ini adalah dayang2 yang sentiasa menemani wanita tersebut.. lalalal~
yang berbaju biru itu adalah manager...hahaha~


kenapa dengan wanita ini? cuba lihat...










 so, aku nak betulkan. wanita ni memang giler kamera. giler bergambar skan dan sangat giler glamer *oh yea, bukan giler yea..






 p/s: wanita itu aku. aku bangga demi kolej tercinta~ walau kalah dalam cakera...





4 comments:

siti rahmah bahrom said...

hihihi tahniah!!! sy mmg excited tlebih dekat tepi padang tu

maria_m0hamadiah said...

terima kasih kakak!!

syida syuhada said...

haha... tumpang bergumbira atas kejuaraan.. tahniah!!! n terbaik!!! good good bebeh

maria_m0hamadiah said...

syud;'

thanks dear.. thanks coz temnakan aku!=)