Wednesday, January 26, 2011

sumpah aku terasa~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


harini gi kelas dengan sangat tidak bermaya. letih sangat sebab 1 malam aku tido tak lena coz aku rase mabuk degan ubat2 ni. but I HAVE TO. lepak giler badan. mujur ade gap 5 jam. 


balik tadi dalam bas, aku dengar lagu ni. tetiba aku rase tersentuh. tahla..


gambar tiada kena mengena..^_^


itukah dia kekasih yang pernah berjanji
memberi cinta, untukmu sepenuh hati
ia akan menyesal suatu hari nanti
apabila ia mengetahui
kekasihmu ini ingin kembali.

tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
walau beribu bisik janji ia merayu
kekasihmu ini terlalu ingin kembali
apabila ia mengetahui
kekasihmu itu, membuat kau bersedih.

oh kekasihmu ini akan merasa gembira
andai dapat bersama untuk selama-lamanya
hanya untuk menyayangimu..
hanya untuk bercinta lagi...

andai, engkau berduka..
aku yang pertama di sisi..
andai, engkau bahagia aku kan terus..
berdoa semoga, suatu masa
pintu hatimu kan terbuka
dan kita, akan kembali bercinta lagi..

aku akan kembali
walau jalan berliku..
kerna ku, kekasihmu..
hingga ke akhir..
hayat...





aku sangat terasa dengan lagu ni. kenapa?
yang penting hanya aku dan Tuhan yang tahu.


p/s: aku demam sebab semua ni ke?=( taklah. sebab aku bz lately.
okayh, aku da start rase melayang semula.



10 comments:

emieysandra said...

bile tgk lirik lagu ni, sy trus nynyi..suke lgu ni dulu, tp skg dh lupe tajuknye..

:)

maria_m0hamadiah said...

@emieysandra

haha.. tajuknye akulah kekasihmu by axl's..^_^

syafiq ariffin said...

nape sedih2 ni der??share lol kalo sudi..

maria_m0hamadiah said...

@syafiq

haha.. sedih sebab sakit jek..^_^

adeqmanje said...

jgn sedih syg,,sume ni ade hikmahnye..ok?be tough! :)

maria_m0hamadiah said...

@kak sue

hmm.. tq kak..^_^

adeqmanje said...

nk melalui sume ni mmg ssh..ade owg amek mse jap je, ade owg amek mse berthun..depends pd ati ssowg 2..tp xpe..mule2 mmg ssh..tp akn smpai 1 mse ati kite akn penat nnt..insyaALLAH..doa n sbr bnyk2..smoga kebaikan menanti.. :)

maria_m0hamadiah said...

@kak sue

haha.. terima kasih coz banyak bagi nasihat kat saye. kadang2 saye pon tak paham ati saye..=)

adeqmanje said...

xpe..xde mslh n xkene byr pn.. :) sbb pengalamanlah aq ley ckp kt ko..klu aq xpenah rse, aq pn xkn ckp cm2..bertabah! :)

maria_m0hamadiah said...

hehe.. nasib baik tak payah kena bayar,..^_^