Monday, January 3, 2011

semua dah berubahla!~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


dah lame tak jumpe cikgu.. lame sangat. aku kenal cikgu ni mase aku darjah 3 (1999) dan sekarang aku dah 20(2010)---> mase aku jumpe die semula. tu pon die yang add aku kat fb


name cikgu ni aku tak perlu bagitahula kot. mase tu die praktikal kat sekolah aku. Sekolah Kebangsaan LKTP Tenggaroh 5,Mersing.
 yela.. cikgu ni hensem tau.. hahaha. 
*ceh ko mariatul. darjah 3 dah gatal2 tengok orang ensem.
ala, masetu darjah 3 kot. nak tahu ape.
beselah.. namepon praktikal, sekejap jek. 
mase tu mintak la biodata, no fon giler bagai. 
hahaha~ lawak kalau nak kenang2...


masetu plak...
cikgu ni berkenan dengan akak aku yang mase tu baru form 4 kalau tak silap. 
hahaha.. cikgu tu pon gatal what. aku yang tak mintak no fon pon, die tinggalkan sekali.
mase pas pisah tu, selalula kontek.. tapi jap jek.. tak lame lepas tu senyap jek...


sekarang dah lebih 10 tahun aku tak kontek, tetibe semua berubah..
-komen fb tak berjawab.
-dia dah kawin
-anak dah 2 pon
-chat pon sepatah tanye, sepatah jawab


cikgu, saye ni anak murid cikgu. tak kisahla cikgu praktikal ke, hape ke..
tolongla.. saye just taknak kite ni kenal gitu, putus gitu jek.
hati manusia susah nak duga. dulu kate takkan lupakan kami.
tapi sekarang nak jauh dari kami.




p/s: doakan  kesejahteraan cikgu2 yang pernah mengajar aku~



No comments: