Monday, January 24, 2011

ragam manusia~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


hai, aku mariatul. name penoh, mak bapak aku letak 
MARIATUL KAFTIAH BT MOHAMADIAH.
tergeliat tak lidah?
bestkan name tuh.
*ok, permulaan entry yang harramm~


erm, ragam. arini nak cakap pasal ragam. orang sekeliling termasuk jugak aku.
yep, aku ni banyak ragam. kadang2 klau orang tak tahu pasal aku pon, susah jugak kan. hahah~ that's real me.=)


malam tadikan, aku pergi meeting. *memang betul.
macam2 betul benda yang aku tengok.. 


PENGARAH DAN TIMBALAN
tanye tu, tanye ni bagai. nak kepastian. sebab tanggungjawab besar.







KETUA AJK
sibuk nak pikir itu ini bagai. ape nak cakap.
ape nak bentang. ape laporan. semua kena siap sedia.






AJK
bagitahu semua kat ketua ajk. so that takde yang tertinggal on presentation.


S/U
catat segala bagai. penting nak buat report.










AKU
kalau depan orang penting macam top2, aku dok diam2. sopan jek. kalau dok belakang2, aku cari geng bergalak2. biar pon kawan aku tu ketua ajk yang cuak nak present bagai, aku tetap nak gelak2 dengan dorang. gilo. hahaha
pastu aku mesej2 mane2 mamat. paling penting mestila kekasih hati.^_^
pastu kalau paling top nak cakap pape, aku buat2 beri umpuan. tapi tangan? tit tut tit tut...*tanda tengah men hp.
sambung balik dengan ajk lain, aku main game. tengok sane, tengok sini. hua hua hua...


so, konklusinye, aku la yang paling banyak keje sekali kat dalam meeting tu. aku la yang paling bertanggungjawab *pade kekasih hati, kengkawan yang nak present.
konklusi lain adelah aku cemerlang dalam meeting.


p/s: manusia, biasela. hahaha



4 comments:

YOUsoF said...

Hehehe manusia.. sentiase boleh jadi lebih bagus kan.. ;D

maria_m0hamadiah said...

@yousof

haha.. tapi itu yang lebih baik.. kalau tak, saye susah nak pergi meeting..^_^

vampire's lovex said...

masa meting memg bagus bermeseg ehehehehe :)

maria_m0hamadiah said...

@vampire
hahaha kan/ kamu same la dengan saye..