Wednesday, January 5, 2011

padan muka aku!!~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


hehe.. giler kejam memadankan muke sendiri. sebelum tuh, aku nak cerita pasal aku agak excited kekelas sem ni. sebab awal sem lagi kowt. kelas lambat tapi pagi2 dah bangun. terbawak2 dari rumah agaknya. kat rumah 8.30 pagi dah bangun nak kemas rumah. pukul 9.00 bangun dah rase macam berdosa besar sebab mak aku yang kemas rumah. kesian weh.. aku kalau boleh selagi aku ade kat rumah, mak aku tak payah kemas rumah. just masak jek.*it's not mean yang aku tak pandai masak. sebab abah memang kurang makan kalau anak2 masak. dah selesa dengan masakan mak kot.


jadi, harini aku niat nak bangun lambat. malam tadi lepak2 kat kafe hampir 12.00malam gak dengan fadzil a.k.a abah (die panggil aku adek), kayrole, mang, fifi dan jugak mirul. banyak benda borak kan... so, dorang tanye aku kelas kul bape? semangat jek jawab 9!


pagi tadi ema mesej aku,


"lepas kimia gap 2 jam, balik bilik ke?"


"akunye next kelas kul 4 kot.."


"tak amek kuantum?"


"lorh, memang tak amek pon.."


"oh, ok2"


tak reply. ema mesej lagi. haish. kacau la.. aku nak tido lagi. baru 7.35


"dah siap?"


"bukan9?"


"kul 8 la kakak!" (penggunaan kakak disini bukan bererti aku tua ok)


dem! salah tengok jadual ke. terus kol member. hahaha.. padan muka. semangat jawab 9. adoih la hai.....


nasib baik lec kimia aku dah agitahu yang die akan start pukul 8suku. dan terima students samapi pukul 8.30 pagi jek. sooo  aku terus mandi. agak berlenggang jugak sampai member sorang lagi mesej2 aku.hahaha kesian kau D...


ni yang silap. nak tahu ape silap? nahhh....


kalau 1 takpe weh... 3 kelas aku silap. nasib baik la aku alert nak tengok semula jadual online tu. hahaha

p/s: kredit to ema. mariatul, padan muke kau.