Monday, January 3, 2011

oh tamil~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


haish.. nak marah ni!! nak marah sangat la ni.. mahu tak bengang, pepagi bute dah kena bangun..
hahaha ala~ bukan marah sangat pon sebenarnye..
just harini kelas 1 jek. tapi mungkin akan ditambah. i wanna to take BAHASA TAMIL tahap 2 yang memerlukan skilll komunikasi plak lepas lepas tahap 1 dangan jayanya dimana mendapat A solid.
agak2 korang mampukah aku untuk bercakap tamil? i wish i can do. but THE THING IS.... kelas hari selasa aku akan clash dengan tamil ni. clash dengan FIZIK KEADAAN PEPEJAL. haish. ganggu betoila...dah nak kena jumpe lecturer pulak lepas ni. nak bincang sikit dengan beliau mengenai ini.


p/s: belajar bahasa lain menyeronokkan. lawak.



2 comments:

diana said...

bahasa tamil..
kenapa tak ramai yang nak belajar bahasa tamil ye..??

maria_m0hamadiah said...

@ kak diana

hehe sebab dorang rase belaja tamil ni sebenarnye low kelas kot.. mane glamer sangat,