Sunday, January 2, 2011

kena ade cerita pasal ni ea???

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


malam tadi aku lepas gian bw sepuas hati. puas ke? takdelaah sangat. eh, kenapa banyak sangat blog cerita pasal tahun baru.. kena ade ea..*just fikir dalam hati. yup, almist blog yang di bw malam tadi mesti ade ade entry about  tahun baru. 
nak jugak boleh? *sambil kaki kuis2 tanah buat muke sedih. boleh?
ok!
tahun 2011 ni baku taknak lah pasang banyak sangat azam..yang tahun lepas pon belum tretunai. oh yea, tahun 2010, aku ade pasanga azam " nak jadi anak yang lebih baik dari sebelum ni". i think dah tertunai.. bukan nak cakap bagus da. tapi aku sendiri happy nak balik rumah. i can shae everything dengan abah. dulu kalau nak dok sebeblah abah, punyela malas. mesti kena cabut uban*kerja wajib.
tapi sekarang klau kena cabut uban pon aku tak kesah sangat. aku dah pandai nak berborak dengan abah. mak? dulu aku jalan petang2 naik motor mesti dengan kawan2 yang same baya. tapi sekarang dengan mak. sambil jalan2 kiteorang borak. adik2 pon walau degil makin paham keadaan parent yang tak bape sihat.




cume at the end of the year, aku mengalami sedih melampau. haha. banyak sikit masalh. masalh jiwa je. tapi tak mengakibatkan  gile okay! haha tapi yang peting management diri. heh!
aku manage stress dengan main dengan budak2. yup teraphy yang paling menarik.  trylah. jangan malu nak join bebudak even orang pandang serabut. yang penting happy..


kesimpulan untu 2010:
aku rase aku dah jadi semakin memahami diri sendiri. aku tahu ape yang diri aku mahu dan perlu. aku tahu way nak happykan diri dan yang sekelililng. yang penting aku makin sayang dengan all my clicks HAHA. and aku rase 2010 ni aku banyak gelak dari tahun2 lain. hope 2011 ni kurang gelak dan takde sedih...yela.. banyak gelak ni payah. hee~


p/s: belajar manage duit plak~



4 comments:

siti rahmah bahrom said...

good!

maria_m0hamadiah said...

@ema

haha.. yela...

ila said...

amboi kaka,seronok nye jmpe bf.

tumpang gmbira jugak

maria_m0hamadiah said...

@ila

hehe.. terima kasih...