Wednesday, January 19, 2011

first impression~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.




ape yang korang fikir pasal so dia mase korang first2 kenal dulu? mesti banyak giler kan yang ade dalam kepala hotak tu. macam aku jugak. aku ade gak first impression pada orang sekeliling aku. pada buah hati pengarang jantung *hua hua hua.., pada kawan2, pensyarah serta orang yang paling penting dalam perbincangan kali ini adalah kakak demo amali kima. *wahahaha.. wajib ade.


ccooppp! pade yang tak tahu, sebagai pelajar major sains instrumentasi a.k.a elektronik a.k.a fizik, kimia cukup mebebankan.
see? perluke kimia? *okayh, memang perlu.
betapa takutnya pelajar fizik nak masuk makmal kimia untuk buat amali sebab....


amali kimia kena buat report panjang2 mengalahkan major aku.
amali kimia punye demo bapak strict!
amali kimia punye time ambik time tido aku *jumaat3-6 petang
amali kimia punye report kena buat discussion macam buat novel!


untuk sem ni pon~
first impression pada kakak demo.


*jumaat lalu.
malas giler aku nak p amali kimia. sesak. sengal otak aku. takut. yelah, dengar2 demo kimia ni garang2 belaka. tegas melampau.
haa.. hambek ko! demo kimia aku punye muke, ganasnye. garang semacam.
abes terbang semua mood aku nak buat amali petang tu. malas.
orang lain dah start buat amali, aku?? stuck! pegang segala benda pon takut. aceehhh...akak tu pulak boleh buat muke garang bagai meround semua group.
dup dap dup dap jantung ni ha..*150km/j


rupenye....
akak tu baik. walaupon muka garang, die cool jek. takde la tegas sangat. die ok la.. hee~ tenang sekejap perasaan aku mase tuh. baru boleh buat amali.
bayangkan betapa 'first impression' tu memainkan peranan besar dalam diri aku
*mariatul, stop having a bad first impression on someone.


p/s: first impression pada Mr.Burger. *poyo la mamat ni. bajet bagus. konon ko la hebat! hahaha~













6 comments:

IEKAH MOKRI said...

huhuhuhu mmg kadang2 1st impression bw bermcm2 tanggapan...iekah pun penah suspek seseorg yg muka cam penjenayah jap lg dlm ati ade taman sangt2

maria_m0hamadiah said...

@iekah:

hehe.. yela.. memang pon. muke kadanng2 ganas, tapi sensitip.. ade yang kite rase poyo, tapi die bagus buat keje.. heee~

adeqmanje said...

1st impression pd kamu: cm sombong jek..hehe.. ;p

1st impression 2 penting utk kite ati2..tp still xley judge sbb kne knal dlu owgnye bwu nilai.. ;)

maria_m0hamadiah said...

kak sue:

haha.. sombong ke kak? selalu kan orang kate saye macam tu..=)

adeqmanje said...

hahaha..xdelah..jgn amek ati ye..gurau2 je 2..biar je pe owg nk pk..yg penting kite tau ati kite..kn? :)

maria_m0hamadiah said...

haha.. betul2=)