Tuesday, January 25, 2011

apesal semua ni??~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


tak tahulah kenapa dua harini aku rase moody. erm.
bukan moody sangat sebenarnye. tapi tak berapa nak ade mood.


ISNIN
pagi ni mulekan dengan gelak2. *shit. macam nak selsema jek. hidung berair.
memandangkan kelas hanya satu harini, aku amek keputusan untuk pegi library. rutin setiap isnin. melepak, online dan menyiapkan report. tutorial. exercise. penat otak, balik.


sekuar tersangkut kat kerusi bas. koyak.
shit lagi.
rase macam nak menangis bile seluar kesayangan koyak. rileks. tarik nafas.
**teeettt mesej!
"kalau tak bz, tolong datang pejabat.
salin semua final year student punye butiran".
aku terus gerak. 299 orang punye. nasib baik bukan sorang. aku buat dalam 40 orang, then aku naik. tak larat la.mate dah berat. rase tak sihat. tapi sempat lagi petang g jog dengan rumet dan fildarus. rase cergas jugak la..


saye yang memang selalu cantiK..^_^


rumet yang selalu perasan cantik..^_^


kecantikan yang bebeza..^_^


kan? dah tahu dah cantik..^_^


orang yang selalu marah aku kalau aku kate aku cantik. jeles!


tapi malam? nak siapkan buku program dinner sampai sakit kepala.. lantas? DEMAM.




SELASA
uhh~ memang tak sihat dah!!!
laratkan diri untuk kekelas harini. erm. 
tapi kelas 6-7petang terpakse mc.
*pusat kesihatan upm memang suke bagi ubat macam sakit aku nih dah teruk sangat!


**teettt mesej lagi.
"salam semua. malam ni training handball macam biasa"
erm tanggungjawab tu mengatasi segalanya.
turun2 takde orang.
*eh, korang ni bebetul ke memain? takde terus mood aku!
eksekius me, aku ni mengorbankan mase dan kesihatan tetibe takde? fine.


p/s: tak tahu kenapa emosi sangat ;(







4 comments:

Atsuko Ichirou said...

soalan wajib jawab :
seluar tu koyak bahagian mane ek???lalalaa~~~

maria_m0hamadiah said...

@atsuko
hahaha.. cepu cemas!! kat lutut jek.. hehehe

Atsuko Ichirou said...

aiseh...
tak seksi la kat lutot je...
wakakakaa

maria_m0hamadiah said...

tula.. kenapa la lutut.. hahaha