Saturday, December 18, 2010

jawab tag ema~

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

Do u think u're HOT?
i think not too  hot. so, i need to  heat up my self more~ haha.

Ur current wallpaper
guess what. aku ade wallpaper yang same dengan ema.
gambar crocs lima manusia yang giler gambar. seni. 


tell about the wallpaper
mase tu otw pergi perhilitan. kat rnr. aku nampak mr.press pakai crocs.
kak nad pakai crocs. aku pon. ema ngan fatin same kasut.
aku panggil press cakap nak amek gambar.

the last tyme u ate pizza
last? dah lame sangat tak makan ni. mungkin mase dengan ema dan yus.
aku meroyan nak makan spagetti but at last order gak pizza coz tak tahan
nafsu. buruk sungguh perangai aku.

last song u listened to
lagu always be there by maher zain. baru jek.


besides completing this taggin' thing, i am...
tengok tv dengan anak sedara yang comey lote ni ha...

 nicknames
  • menok
  • mariatul
  • atul
  • miss M
  • atul

tag 5 people
  1. yana
  2. adieb
  3. kerol
  4. yanie
  5. arip
the person on no. 1 is...
die kawan aku. lame tak dengar kabar sejak tukar kos ni.. heee~

say something to the person on number 5....
woi arip! ade blog ke tak!

no.3 is in a relationship with...
err... nak bagitahu ke tak erk.. er...

what about no. 2
beliau ni sangat2 suke dengan kos baru die!

love words to no.4
aku sayang ko la yanie. hahaha

4 facts about the people u tagged.
  1. bloggers
  2. kawan2 aku
  3. member2 aku
  4. sahabat2 aku.
  5. errr...
p/s: penat ah buat nih!



No comments: