Tuesday, November 16, 2010

ade masalah ke?

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.

nak tanya bloggers..
since tukar gambar profile kat fb, ramai yang tanya, 
awat aku punya muka lagu tuh..
korang tengok dan komen...
ade masalah ke dengan gambar aku sampai dorang tanya2...

statement terpampang kat wall

soalan dari bestfren...

ni jek aku sempat selamat kan...tapi yang lain banyak lagi..dorang sebenarnye chat ngan aku jek.. tak sanggup nak pos kat wall aku gamaknye...
then aku tanya...


terang2 die kate muke aku nightmare...




































muke camni jek pon...

hmm.. disaster erk?? ok....

p/s: takpe korang.. aku tahu dah....tapi i like it, tanak tukar...^_^

2 comments:

♥..permysuri_hati..♥ said...

hehhee..comel bangat :)

maria_m0hamadiah said...

oh... malu.. saye pinjam lagu blog kamu.^_^