Wednesday, November 17, 2010

raye? hahaha...

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak.


salam sejahtera semua.. wah.. diawal pagi raye ni mud nak menghupdate belog datang secara tiba2 tanpa ada rase keraguan dan kesangsian yang nya..(ape kejadahnye merepek pepagi buta ni..)
btw, baru jek lepas study fizik modern.. alhamdulilah.. siap study.. esok timggal nak ulang2 jek.. aku ade lagi 3 paper.. khamis ni paper fizik moden.. oh ye...


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA UMAT FOLLOWER YANG BERAGAMA ISLAM DAN MENYAMBUT NYA..


aku okey jek raye ni.. walaupun aku ade kat bilik, kat upm, tapi ianya still bagi aku makne..(ntahlah..)


yang tersurat:

  1. raye aidiladha tak meriah mane pon...
  2. setakat makan ketupat..bile2 pon boleh la...
  3. aidiladha kalau kat umah bukan p beraye pon.. baik kat upm.. ade kawan2...
  4. tak jeles la setakat jumpe family.. selalu jumpe ape..
  5. kat umah xde line tenet free..kat upm ade..
  6. aku tak heran
haa.. betulla ape yang aku cakap kan?















padahal..
yang tersirat:
  1. mak.. nak makan ketupat, kari ayam dan sambal goreng..;(
  2. kat bilik xde orang..semua keluar...sunyi..;(
  3. kafe semua tutup..kebulur..;(
  4. nak jumpe family..rindu giler..;(
  5. aku nak jugak balik walau raye haji tak meriah;(
  6. aku bosan study jek..;(
  7. aku nak keluar..;(
  8. aku lapar giler..;(
  9. aku nak pakai baju raye,,;(
  10. aku nak menangis..;(
okey.. thats double antara yang tersurat dan yang tersirat.
kejam.
majlis peperiksaan upm kejam.
sadis.
tak berhati perut.

p/s: yang tersurat, aku tipu.meleleh air liur aku bile akak aku listkan menu.


8 comments:

MisApple said...

bawak bersabar erk.
bole dikira pengorbanan la jugak tu kan.
hehehe :)

maria_m0hamadiah said...

waaa...;(

zOuL_iMMe said...

selamat ari raya...sedapnya makan sup tulang tadi..hahahahaha

maria_m0hamadiah said...

zoul: hahaha.. da lame hidup neh..^___^

Afiq Din said...

tersirat lgik byk dri tersurat.. haha...

relevan said...

Salam raya korban yer..

maria_m0hamadiah said...

afiq: hummm beselah tuh.. hahaha.. sume yang tersurat tuh tipu~

maria_m0hamadiah said...

relevan: selamat hari raye gak~=)