Tuesday, November 2, 2010

candid dan formal.. mana satu?

story-mory by mariatul yang bijak dan kepoh.


hai.. eh, boleh update status lagi ni.. kate study week...hehehe
saje jela.. boring.. kan kite takleh pakse diri untuk study..nantikan tak masuk.. membazir jek aku study...well.saje nak tunjuk uols semua gambar bebudak kos..try to find out which is me ok!





ni gambar skema..hehehe
(klik untuk tumbesaran)


ni gambar kiteorang bagi name "kasih sayang"
(klik untuk tumbesaran)


ni mase lompat2..gile ganas aku melompat...
(klik untuk tumbesaran)


ni gambar yang candid dan digabungkan sekali...
(klik untuk tumbesaran)

kos: BACELOR SAINS KEPUJIAN- MAJOR SAINS INSTRUMENTASI sesi 2009/2013
tagline: KAMI TAK GENIUS TAPI OK JE

sebenarny ramai lagi.. semua lelaki chinese tak datang.. padahal diorang je kalau tak silap aku almost 10 orang...okayh.. thats all...=)

p/s: aku sangat giler gambar 







5 comments:

Eksotika Blogger said...

sape name photographer nye?

khaifaiz said...

ble tgk pict ni teringat plak time ambik bachelor lu.. so sweet

maria_m0hamadiah said...

adieb: ntah.. aku tak terpikir plak nak tanye name die...

khaifaiz: yea.. kenangan terindah...

cikani said...

gmbor2 anda sgt sweet=)

maria_m0hamadiah said...

cikani: hehe,. thanks sis..^_^