Monday, November 1, 2010

100th person..=) miss nuyuena

story-mory by mariatul yang kepoh dan bijak

salam readers.. waahhh
hari ni memang bertuah..bukak2 jek kat dashboard, nampak follower aku dah 3 angka.. dah 100..
dan yang baik hati tu adelah miss nuyuena..thanks ya miss...

eh, bukan bukan die sorang jek.. semua ok.. SEMUA!!!..
kalau takde korang, xdelah cik nuyuena kita..

actually aku ni berblog dah hampir setahun..(die punye happy macam la baru seminggu..)
tapi sebelum ni aku lebih senang berblog dengan semua kawan2 jek.. tak terpikir lagi nak bagi semua tahu kisah hidup aku,
but sharing is caring kan..=) so aku dah sedia semua...
welcome to my world beloved readers!

see?=)

oh, baru perasan yang dah ade 101..=) thanks ye untuk ibu yang happy baru balik cameron ngan hubby dan anak die.. sweet.. nak sangat ade macam tuh bile dah kawin nanti..(ok, gedik)..hehe

p/s: thanks all.. nak sambung study neh...=)



6 comments:

khaifaiz said...

tahniah2.. populariti bertambah.. boleh jadi artis nih... ngeeeee~~~

maria_m0hamadiah said...

faiz: hehehe.. hmm.. taklah.. just nak expresskan happy..=)

jenanese said...

tahniah!!

maria_m0hamadiah said...

jenanese; thanks yea..=)

nuyuEna said...

eh2..xpasan lak jd yg ke-100..haha..
nyway..hai ex-junior sy...
rindu upm owh~dulu fak.sains gak...amek kim in...
hehe..good luck exam!

maria_m0hamadiah said...

nuyuena: hehehe.. owh... thanks ya.. only for u.. ahaks!