Thursday, October 14, 2010

SEMESTER HADAPAN...

hmmm.. boleh tak semua readers bagi pendapat tentang jadual semester depan aku nih.. plisss... tak tahu lah ok ke tak.. korang rase???


klik untuk lagi jelas
ni yang aku daftar... tak nampak jadual aku camane?? 
meh tengok aku susun...

klik untuk lagi jelas
ni lah yang aku dah susun.. macam pack jek pagi...

btw, aku suke plak tengok hari isnin, khamis,jumaat aku.. macam lengang jek.. so, dah boleh lah pilih2 hari nak keluar sem depan..
dan aku jugak sedih sebenarnya coa aku tak same lagi kelas ngan kengkawan aku yang lain coz kiteorang da masuk subjek kos masing2.. hmm hopefully dorang tak la lupe kat aku yang kepoh comel ni...

ingat lagi nak ambik tamil tahap 2..tapi clash pulak hari selasa aku yang pack tuh pukul 5-6...
so, tangguh dulu lah subjek u elektif..

p/s: okay, komen.. camane??







8 comments:

miss asnida hani said...

memanah tu x leh blah..hahhaha

디야나 said...

atul~~~ nk x try kosong kn hari sabtu ko? pastu ko bg kt aku?? bleh kn?? huu... ak nk grad same ngn korg~~~

maria_m0hamadiah said...

ida: hgaha. jangan jeles ok...
diana: hahaha.. xboleh...

xazryx said...

aku seram nk masuk sem baru nih .HOHO .

Bidadari said...

student UPM????

sy x student UPM gak...baru konvo..hehe

maria_m0hamadiah said...

bidadari.. hemm dah bace pasal kamu grad!=) congrates dear...~

cikani said...

ok laa cls pg2...otak tgh fresh...

maria_m0hamadiah said...

cik ani.. hahaha pagi2 nila mate memang berat nak bukak!