Friday, October 29, 2010

saye nak pergi bercuti..

story-mory by mariatul yang kepoh dan bjiak..


salam readers, hmmm tetiba saje update entry nak p bercuti.. aik, dah meroyan ke hape aku ni..
xdelah, macam ni, tadi ade bebudak aras aku yang bersiap2.. bawak beg besar2, pakai cantik...
aku sekadar memandang dalam perjalanan ke toilet..
"mane lah kakak-kakak ni nak pergi magrib2 ni..'..


ontheway balik, aku dengar dieorang cakap2..
dari ape yang aku paham dorang nak p melaka bercuti...






"kurang ajar betol!".. aku jerit.... (aku cakap dalam hati jeklah..)
kang kalau lebih2 kena lempang saje je...
apelah.. study week ni kan orang study.. lainlah kalau die bagi name vacation week.... haish.. berangin tol aku.. pas solat magrib ni la aku meroyan tetibe nak p bercuti gak..tak tenang betol aku tengok dorang bawak beg tadi.. pergi ramia2...
walaupun advantage kat aku... senyap aras ni.. boleh kongker toilet, tempat sidai baju dan sewaktu dengannya...=))




taaapiii.. alangkah baiknye kalau vacation tu lepas exam nanti.. baru best nak enjoy.. hahaha.. bestnye...
lagi2 pergi ngan member2,  happy2.. rileks2,..tapi apakan daya, semua tuh hanya angan2 jek...


p/s: jeles giler.. sape nak bawak aku? no body..



4 comments:

Afiq Din said...

chill sudah..
ahaha

Benrauf 2.0 said...

takyah ke melaka atau las vegas utk bercuti. explore je kawasan sekeliling kita. setiap tempat tu ada kelebihannya. ok :)

maria_m0hamadiah said...

afiq: hahaha.. nafsu dah tak tertahan dah ni...

maria_m0hamadiah said...

banrauf: sekeliling ni pon upm jek...=)