Wednesday, October 13, 2010

merajuk kah aku?

aku pon tak tahu aku meraju ke tak or aku mengade.. yang aku tahu aku tak pergi kelas lecturer tuh tadi setelah aku di hentamm..
aku ni sensitif sikit.. padahal aku tak pernah ponteng kelas kecuali terdesak.. tadi aku teman sahabat( lebih elok bunyi,,=) lebih kurang pukul 11 pagi. hmmm..sebabnye kertas test die tarkde markah.. so, teman la kan.. mase lecturer tanye2 kiteorang..(sebenarnye bertiga..) die macam agak marah la dengan markah yang teruk 1 kuliah!!


"dulu sekolah mane?"
"sekolah biasa jek.. sekolah harian.."
"patutlah tulis persamaan Laplace pon tak tahu.."

ok, sumpah demi Allah aku kecik hati..
padahal mase test tu aku tulis dengan betulnya...hmm.. keluarlah semua ayat sentap die buat aku bertiga terkulat2 dah macam ulat..rase macam keluar bodoh macam tuh jek dari bilik die..
so, aku macam dah taubat nak datang bilik die lagi...

sudah merajuk...


petang tuh kelas pukul 2, aku amik keputusan xnak datang kelas.. sumpah kot, mesti die cari aku bertiga tadi yang datang bilik die.. dan aku di cam, di ancam, di kecam.. aish.. termerajuk pulak dah....bagi aku kenapa aku dan mereka berdua yang kena.. yang dalam kuliah tu??

p/s; yes.. saye tidak begitu pandai.. tapi saye berusaha...tap! tepat muka aku yang die pandang...

11 comments:

i'm mashitah said...

sabar ye kakak

Izzaty said...

Alolo, ciannye die merajuk~

Ala, lecturer mmg camtuh. Banyak sgt keje die sampai suke nak hentam student. *Mampuslah aku kalo ade mane2 lecturer bace komen aku nih* HAHA

Mariatul takmo majuk2 tau! Chill! ;)

maria_m0hamadiah said...

kakak: terasa tau!!!

izzaty: kalau sape yang paham perasaan saye..=) hmm memang kena chill coz saye kan comel.. lalalalala

siti rahmah bahrom said...

sabar ehHH kakak

maria_m0hamadiah said...

yea ema..;(

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

sabar yela,,,,mulut orang kan,,,jangan kita ckp camtu da

fadhli said...

akak kena chill, jaga kecomelan. ahaks :D

maria_m0hamadiah said...

lokman; yea.. saye tahu die lecturer saye.. thats why saye hanye diam...=)

maria_m0hamadiah said...

fadhli: hahaha.. macam tahu2 jek..=p

nrshasha said...

sabar yer..

biasa lah dlm hidup x blh lari dr kritikan/hinaan/cacian/herdikan..

tapi jadikan itu semua sbgi sebab kenapa kita kena lebih maju dan bersemangat harungi hidup ini..

tarik nafas panjang2.. nnt anda akan lega..

p/ss ini yg sye amalkan hehehe..

maria_m0hamadiah said...

shasha: thanks dear..=)