Sunday, October 3, 2010

1st tag dari afiq..

hmm.. online2 jek ade orang suh p blog die..katenye aku telah di tagged oleh beliau,,baiklah.. en.afiq din.. saye akan menjawab soalan2 beliau...terharu lah jugak..tapi beliau kate yang aku ni addicted dengan dunia blog.. yeke? hahaha.. maybe la kot...


amek kat afiq

ni ha pe benda yang aku kena buat...

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award.
  1. baru jek kenal kat blog coz beliau blogwalking
  2. die kate umah die 45km dari u die...dah boleh nak jamak kalau pergi balik...
  3. die panggil saye blogger kat fb..orang lain takde pon...
  4. kat blog die, die tak bagitahu tahun lahir die.. saye tahu, die da tua..
  5. die..die...die... pe erk..? afiq, tambah sendiri ok.. lalala~

Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
  1. aku suke tengok movie kalau takde benda nak study.. aku akan tengok movie yang same kalau aku suke sampai beratus2 kali...
  2. kalau study, cepat tertekan..
  3. baru kenal dunia blog dan telah di describekan afiq sebagai blog addicter
  4. kuat makan..
  5. kuat tido..
  6. kalau sayang orang, susah nak lupa...
  7. suke sangat online kalau rumet tido, means, takde yang kacau..(ceh, macam dorang penah kacau aku...)
  8. cepat emo, kalau aku diam jek,, ade yang tak kena pada aku!
  9. tak suke kena pakse.. kalau aku kate tak.. jangan suruk aku nak..
  10. oh yea... sudah berpunye..;p

Pick your most 10 deserving recipients and describe them

  1. ema rahmah-kawan yang aku ade dari matrik..dan sentiase bersama2 sampai kat u ni...
  2. keluangman-suke blog die...
  3. fatin nabila-member satu kos..=)
  4. ida-takde kat malaysia.. emo ngan lelaki.. hahaha
  5. nath-suke blog die yang cumil dan cerita2 die...=)
  6. husna-student sekolah lagi..;)
  7. permaisuri-die nak jadi permaisuri hati bagi bakal hubby die.. sweet~
  8. fadhli-suke sangat coz ben follow blog die...suke dinasour kot!
  9. diyana-dah takde same2 macam dulu.. beliau tukar kos...
  10. azeer-rase2 macam baru frust cinte.. yeke azeer?

p/s; berpeluh buat benda ni...



4 comments:

Afiq Din said...

slumber..
aku muda lgi la...
kat fb kan ade thunnye... :P

♥..permysuri_hati..♥ said...

sy lapor diri..dh tag kamu juga yang..:)

maria_m0hamadiah said...

afiq.. ah.. da tua buat cara tua..lalala~
permaisuri..=) tanak jawab da,,=)

디야나 said...

huuu... ak nk brgmbo raye ngn korg gak~ meh ak wat tag ni~ hehe