Tuesday, October 12, 2010

10.10.10


salam.. harini nak cerita 101010..walaupun dah 2 hari tinggalkan tarikh tuh, aku nak jugak cerita!
hmm.. ramai gak yan update blog dorang ngan kisah dari no yang cantik ni.. yang paling banyak kisah kemalangan yang meragut 12 nyawa.. Takziah.. aku pon sebak bace semua tu.. Semoga Allah cucuri rahmat pada mereka yang telah pergi..

hm.. aku ade kisah aku gak.. 10.10.10.. bermakna untuk aku.. sangat bermakna... nak tahu kenapa aku tak update blog?? ni la sebabnya....

pelamin????


saye punye pelamin....

saye bertunang....

bakal mak mertua...

hantaran sebelah lelaki..

ape berlaku?? ok.. tu semua benar tipu,, aku tak bertunang pon.. malah hantaran semua tuh  bukan aku punya.. tapi......

MY LOVELY KAKAK DAN ABANG!!.
dieorang dah selamat mendirikan rumah tangga dengan pilihan hati masing2.. hm... terbit rase ingin kawin segera.. gatalkan?? tapi sape yang kenal aku, terutama kawan2 rapat, dorang tahu yang aku ni memang gatal pon kalau bab kawin.. seronokkkan kawin tu.. masakkan suami dengan ikhlas pon Allah dah bagi pahala berlipat ganda..=)
ok.. ni nak bagi gambar...

ni abang saye.. mase rumah sebelah perempuan... actually terkilan takde mase abang menikah.. coz on the way balik johor mase tuh... 

mase potong kek..=)

abang saye sangat happy dapat kawin.. hahaha

ni la kakak saye yang cantik tuh.. hmm.. sebelum nikah beliau...

sesi penyerahan,, mak aku menngais.. ngan aku2 sekali...

batalkan aie semayang...

ok.. sangt meronta rase nak kawin mase nih.. hahahaha

ambik kesempatan... 

majlis resepsi di rumah aku..

same jek.. ni sambut menantu bagi pihak keluarga aku...

ni my BIGGGGGGG family.. semua ade..=)

akibat penat yang amat sangat, aku plak yang tak p kelas hari isnin.. dah macam aku lak kawin... ops, pakai inai yek.. nak tumpang seri..=p
oklah.. dah mengantok...=)

p/s: nak kawin.. boleh kah?















story-mory by

2 comments:

~SukEMakAn~ said...

xleyblah btul pic kamoo amek kesempatan tu
comei
haha

maria_m0hamadiah said...

suke makan.. haha.. kesempatan tu datang sekali jek...=p