Thursday, September 2, 2010

yeye encik jumaat datang..

apekah? kenapa dan ade ape dengan encik jumaat? aku dengan kembang kuncup hidung ungin menyatakan bahawa aku memang amat sangat menunggu encik juamaat datang kerana tatkala ini aku akn memberangkatkan diri untuk pulang! yeeeeiiihaaa!

sesungguhnya nafsu aku sangat memuncak untuk pulang.. yea, dah lame aku tak jumpe mak, borak2 dan cium mak aku! hahaha

kredit to: farah liyana a.k.a FALEYY kerana ingin menghantar aku ke ktm ataupun LRT sungai besi dan seterusnye beliau ingin pulang terus ke subang,,
means, aku tak perlu lagi lah nak membuang mase manunggu en.bas ktm yang pasti! ya, aku tekankan lagi PASTI ramai orang esok!!
dan seraya dengan itulah aku dapat menjimatkan mase dan tenaga aku dari berasak2.. heee~ seronoknye..Alhamdulillah semuanya dipermudahkan dan di harapkan agar menjadi kenyataan la..=))

seperti biasa, aku kalau nak balik, memang takkan study la kan.. hik3! so.. berikut menunjukkan betapa aku seorang yang sangat excited!!


sangat lah kemas katil aku.. and yes, dah tak de sarung alias cadar coz aku dah cabut dan basuh akibat dari tersangatlah excitednye aku nih...

aku rase  agak puas hati degan bersepahnye bilik aku bermakna hari nak balik semakin hampir..=)

p/s: ooooo balik kampung...

No comments: