Wednesday, September 15, 2010

Finally dapat gak update blog gua nih.. lame betol tak bukak.. tak de kesempatan gua nak update..yela.. asik berebut ngan adik beradik gua..haish..pehal lak aku gune gua ni.. memang nak kena penampor..hahaha..
Abang aku-online nak main fantasy premier football.
Adik aku-u-tube..
Akak aku- facebook..
Dah tu celah mane aku nak online? So, dikesempatan nil ah… mase adik2 tido..abang aku dah balik keje..=)ops.. sebelum tuh aku nak ucap selamat hari raye maaf zahir dan batin (adeke batin?)..
Tahun nie agak meriah..walaupun aku stress baju ungu aku jahanam.. tapi Alhamdulillah, kalau aku tak expect meriah mesti akan jadi meriah..so, kite kena la fikir tak meriah..hahaha
Pagi raye, aku dah bangun pepagi dan kemudiannye p mengemas rumah..pehtu aku p menolong mak aku balas juadah jenjiran aku..banyak weh… penat ahh…lepas mandi, aku p kubur..ziarah kubur arwah nenek aku..kiteorang bace yasin, bersih2kan kubur.. mase nak balik..banyak gak aku aku singgah kubur2..sedekah alfatihah dan doakan agar roh mereka tenteram disana..
Ade 1 kubur yang buat aku mengalirkan air mate.. kubur toksu@jiran yang paling baik ngan family aku..kuburnye takde yang ziarah.. tak de anak2 ..yang ade anak angkatnye yang dah ikut suaminye berpindah ditambah bekas isterinye plak beraye kat singapura. Ini semua buat aku terfikir..kalau satu hari nanti aku macam ni? Xde yang ziarah, yang nak bersihkan kubur aku..mesti sedih aku kat sane..=( mak aku pesan, jangan sekali2 buat macam ni kat mak.. lagi la sebak..

Bile balik, kiteorang amik gambar.. aktiviti wajib..
Klik klik klik…=))



ngan semua kecuali kakak aku yang ade kat umah mak mertua die...



candid yang hahahaha


adik aku yang lebih tinggi dari aku..



ngan beradik...see..kakak aku lagi kecik!


setting tempat..pengurusnye adik aku yang besrsandar kat belakang tuh..


ok, sekali nampak macam satu keluarga.. hahaha

p/s: aku  suke gambar ni sume..<3



No comments: