Wednesday, September 29, 2010

apabila seorang yang bergelar pelajar tension..

hai pembaca tersayang.. waahhh harini update lagi blog bile aku tensi.. hahaha.. camane ni? tangan ni asyik nak menari dan menaip kat laptop yang comel ni.. heee~ ok, ape yang berlaku? ape benda yang ade kat tempat yang bergelar seorang student yang hebat hampeh...
-
-
-



see? bersepah nye.. kalau gajah menyorok pon aku tak tahu...
-
-
-
-

agak hilang pertimbangan coz buat benda ni mase tensi..
-
-
-
-
ni jadual semester a.k.a susunan minggua pelajar.. yang macam ade kaler2 tuh maknenye ade hari penting berlaku.. contoh??
-
-
-
-

haa... ni aku ade test...banyak kan??
-
-
-
-
weheartit
-
-
-
actually, aku pon tak paham kenapa benda ni berlaku pade aku.. nak kate tensi sangat study, takde la sangat.. tapi yang sebenarnye, ini semua ade lah hanya untuk menghiburkan diri yang lara akibat suka dukanye terhadap test..

p/s: ape ade atas meja korang?






3 comments:

miss asnida hani said...

nak tau ke?? nanti sya update ea..hik2..

maria_m0hamadiah said...

boleh jek..^_^

miss asnida hani said...

cis..balas la gedik2 sikit!!