Saturday, August 14, 2010

puasa..=)

salam ramadhan..
da lame tak post something kat blog aku
yang sememangnye memang tak meletup ni..
hmmm
perkara yang agak ketara berlaku pada aku..

mudah sungguh air mata ni menitik
pada ramadhan kali ni..
bukan berlagak baik..
tapi ade sesuatu yang buat aku rase nak muhasabah diri..
harap2 kekal..
aku tak nak sekejap jek..

paling-paling ketara, aku rindukan mak ayah aku..
sebelum ni berbulan aku tak balik
pon, aku tak penah nangis rindu nak balik..
tapi sekarang, cepat betul aku sebak..
rase nak balik dan cium my parent..
harap2 aku masih ade peluang nak jumpe dan mintak ampun dengan
dieorang..

aku harap ramadhan ni bukan yang terakhir
untuk aku rase betapa nikmatnya
bulan puasa..

Ya Allah,
kuatkan hatiku, tabahkanlah hatiku
dalam menghadapi dugaan dan cubaanMu,
tenangkanlah dalam segala keputusanku,
redhailah dan rahmatilah aku dalam segala
tindakan ku..




p/s: rindukan mak dan ayah yang teramat!

No comments: