Saturday, August 21, 2010

oh, aku nak tukar dengan die!

2 pompuan sedang berborak...atau lebih dikenali sebagai cakap-cakap..
kedua2nya kurus...


wane ungu: pompuan 1
wane hijau: pompuan 2


eh, ko pose ke arini?


pose la, napenye..


xde, saje jek..aku risau la..


kenapa?


ni haa.. berat badan aku.. leceh la!


la, kenapanye? aku tengok ko kurus jek..


nila masalahnye! aku ni berat susah sangat nak naik la...


eh ko ni, lain masalah..orang susah nak turun, ko susah nak naik..


tah la,, aku susah sangat nak naik berat badan,, tapi
kalau nak kurus, laju jek!


la...itu pon jadi masalah?


aku nak gemuk sikit la...




ko da minum weihgtgain?


ha...NO CHANGE!


uh...parah ko ni....


seorang pompuan GEMUK yang dok xjauh dari situ hanye mendengar..
dalam hati tuhan jek tahu..
bengkak jek hati..
aku nak kurus punye la susah! ko senang jek..
tolong la bagi aku tukar dengan ko!


pakcik google, pinjam erk...




p/s: tensi perangai dua pompuan kurus tuh!



2 comments:

fiezah91 said...

huhu..ada org mcm tu

maria_m0hamadiah said...

haha.. tula.. terkejut wanita gemok tuh!