Sunday, August 29, 2010

kakak dan adik kesayangan

salam kakak dan adik kesayangan..
oh, lupe nak mentionkan sape mereka.. mereka adelah kakak dan adik kesayangan saye kat aras 4 wing A ni.. bukan la kate nak marah.. kang marah tak bertagur lak ngan aku kan.. haishh..payah la kakak2 dan adik2 ni..
tapi xpela kakak2 dan adik2.. ni saye nak cakap sikit, saye tahu aras saye ni ramai yang rajin, baik, cun, cantik dan pandai memasak..

TETAPI,

kakak2 dan adik2.. tolonglang jangan buang sisa makanan kat dalam sinki, buang nasi kat lantai toilet dan sisa masakan koranga kat atas sinki, 
saye yang nak menumpang basuh muka ngan gosok gigi pun xselera nak buat kat sinki tuh..
kalau rajin sngat masak, masak la.. pastu bagi2 kat satu aras..
TAPi jangan la kakak2 dan adik2 p buangan kat toilet..

TU HAAA... besar geadabak punye tong sampah kat depan toilet... susah ke nak buang kat situ.. tak tahu nak guna ke? saye boleh tolong ajarkan..
takde masalah la setakat nak p depan tong tuh, buang semua sisa makanan kat situ, p la basuh kat sinki tu.. kan ke bersih sikit.. bukan nak kate la.. memasak pun kena ade disiplin jugak.. jadi harap2 la kakak2 dan adik2 yang comel2 belaka ni buang sisi kat tong yang disediakan ea... haaiiissshhh...

p/s: renung-renungkan dan selamat beramal!




No comments: