Thursday, August 26, 2010

aku ke dia?

kadang2 aku malas nak terasa dengan orang..
tapi kalau dah orang tu tahu nak pikir perasaan dia jek tanpa peduli perasaan orang lain,
one word jek aku boleh bagi ok..
GET LOST!
siyes, aku dah banyak sabar dengan kau.. selama ni aku pikir SENSITIF kau jek..
arini, depan aku kau buat bodoh jek, aku pon reti marah..
tapi aku chill jek.. haha.. 
belum kuat la care kau nak buat aku jadi cukup SENSITIF macam KAU!
kau kena belajar banyak lagi coz aku tengok akhirnya kau yang tension
dengan diri kau sendiri..
kalau dah selalu duduk atas, macam tulah jadinya..
orang kat bawah ni jadi macam tunggul, ikut ape jek kau nak..
hati kau SENSITIF?
orang jage..
kau nak pape?
orang buatkan..
and just wait and see la..


nota tangan, kaki dan anggota badan: bulan pose ni saje nak cabar aku kan? sengal! kalau kau terasa aku mintak maaf tapi aku dah biasa tengok kau SENSITIF dengan aku. dan jangan tanye aku sape. i'm not in mood



No comments: