Sunday, August 15, 2010

agak bengang dengan kebengangan ini..

well, baru sebulan kot aku bela
binatang beruk nih...
aku guna yang kena bayar RM68 la..
ikut pakej yang 3GB...


tetibe...


aku dapat bil RM 165.80..
ape kejadahnye...
aku pon kolla...
tanye nape plak kena macam tuh...

"ye cik.. ade ape yang boleh saye bantu?"
"ha.. yea.. memang banyak kena bantu dah ni"
"sebelum tu, boleh saye tahu name penuh da no akaun cik:
"bla bla bla...panjang sangat ah!"
(banyak tanye palk.. mengong!)
"kenapa saye punye bil jadi camni? bla bla bla..."
"menurut pendaftaran yang dilakukan, cik tak daftar untuk kontrak"
tahi~ aku tak daftar? berbuih mulut aku cakap pasal kontrak kat orang yang
daftarkan aku tuh...
"cik mariatul daftar kat mane ye?"
"maxis center the Mines"
"macam nila, saye tak boleh buat pape.."
(penat aku tepon ko~)
"cik pergi semula ke sane,
tenye kenapa pendaftran cik takde untuk kontrak?
kena pergi plak....~
semalam aku kol cakap masalah pembayaran kat sane..
tetibe jadi cenggini plak...

bilenye aku nak p mines..
da la bulan pose ni membataskan pergerakan aku 
untuk jadi aktif
uis....

p/s: kalau bayar penuh, modem hak mililk aku...so?
rase macam nak bayar penuh!
needdddd advises~!!!!!!!

No comments: