Thursday, July 15, 2010

ke"malu"an melampaui batasan

harini berbuka macam biasa..
dengan ema rahmah, yusnita yusuf dan juga
nor dalilah...
macam biasa.. makan kalau tak gelak,
tak sah..
macaam makan tidak berlauk...
macam mandi tidak ber'air'..
macam lagu yang tiada muziknya...
dan bla bla bla...

macam biasa, kak lela akan
mencari lelaki pujaannya..
hilang sakit perut dia..
hilang semua arahnya..
1 jek target...!
makan selaju yang boleh untuk ke keluarkan
duit di mesin atm yang berdekatan
dengan lelaki pujaan nya...
arggghhhh.. tertekan aku ngan yus
bila tengok ema tak abis2 kacau 
kak lela..
yang kak lela resah!!
macam la lelaki pujaan dia tahu
yang dia syok kat laki tuh..
orang nak p mintakkan no tepon tak bagi..
hahahaha

teeeetttttt,...
1 benda yang memalukan aku...
pas makan, rase tekak ni nak makan nuget yang
ade jual kat kafe tuh...
aku pon p la amek 3..
pastu ade ke aku nak p bayar kat orang yang jual tuh...
nape aku boleh lupe yang bayar kat cashier ea???
adoyai..
'dik, bayar kat sane ea'..sambil tangan tunjuk kat kaunter...
errrr......malu...
yang ema dok gelak2..
mampus...
mesti orang tuh ingat aku junior...
xnak r jadi junior da....
























p/s: malas da nak p bayar makanan.. nak makan free...

4 comments:

ema rahmah bahrom said...

wakakakaa... dik.. ingt ek ape yg ajar tadi :P

maria_m0hamadiah said...

da da la gelakkan aku.. hahahaha

totoromalas said...

wahahaha 88x

maria_m0hamadiah said...

totoro: bhahahaha.. meh gelakkan aku...