Saturday, May 22, 2010

bla bla dari aku...

Hum.. lame rasenye xupdate blog...
Dan macam biase an.. pasal kerja.. aku kurang
Selesa sejak kerja bahagian machine..
Penglibatan dengan technician aku tak boleh
 Nak elakkan... but..
Itulah punca rezeki aku...
Kerja yang sangat senang tetapi senang jugak buat silap...
Dan gaji.. i think sangat berbalkoi memandangkan
Kerja hanya 4 hari.. jumaat kalau ade over time,
Bertambah2 rezeki aku...
Tak penat mane tapi mengantok tahap gaban bila da
lame2 tengok machine tuh...

yang kurang menyenangkan aku adelah technician2..(tec)
ramai sangat.. yang ensem ade,
yang tak ensem po ade..
tapi sorang pun aku tak suka...
mane taknya... dengan workers pompuan, buat macam bini...
mak aih,, yang pompuan nye plak macam tak kisah
 asset dipegang ramai lelaki...
hum.. geli aku..
tapi berani buat dengan aku..
 makan penampor tec2 ni...


lelaki2 ni plak pantang yang gedik2, manje2..
suke benor la dorang...
kadang2 aku pelik la...
tak malu ape buat benda yang xde maruah macam tuh..
hum.. nasib..
chauuuu.....

p/s: jage diri.. and kawan aku kate.. jage dara...

4 comments:

λ””μ•Όλ‚˜ said...

atul....hang keja pa? habaq mai sket~

KAYROLE FAEZY said...

wah....tech2 tu ade masalah xcukup kasih syg ke....suh nikah je la..hoho

i'm mashitah said...

carikan 1 utk sy yg kacak tapi berhati mulia

maria_m0hamadiah said...

diyana: hehehe.. teka3...
kayrole: hahaha.. pesal aku nak suh dorang nikah.. xkuasa aku nak bercakap dengan dorang...
mashi: xdela kakak.. kamu cari lain jela....