Sunday, April 11, 2010

membuang mase...

hmm...
lame xupdate blog...
tulah.. 1st, pade semua readers...
beware...
tuhan da tunjukkan aku 1 benda yang aku rase
balasan atas ape yang dia da buat kat aku...

harini aku pergi membuang mase dengan rumet aku masi...
btw, lame betul x hang out sesama...
bangun tengahari.. mandi and p mines..
makan dan tengok wayang then balik...

mase nak tengok wayang.. aku kalut ngan si masi cari tempat..
aku kate kat sini, masi kate kat sane.. erk...
mane satu pun teman penin..
mase ngah kalut cari seat.. aku nampak sorang minah ni.. 
uish.. macam kenal..
eh..xkan dia...
(actually, dia da bukan kawan aku dunia dan akhirat lagi...)
pehtu, aku gelak2...
sorang2..coz she's dserve to do that..
balasan..
dulu dia kate aku lupe diri dan 
everythings that make me feel
like i'm so shit..
but today.. 
she's MORE SHIT.. hahahaha
da xde da benda alah yang ats kepala tu...
pe benda???
ala..yang orang islam wat tutup pale tuh...
ala.. yang namenya T>U>D>U>N>G....
yang si masi sebok nak tahu yang mane... 
so, mase da abes wayang, kiteorang tnggu la mane tau dia lalu...
xde pon.. ke aku salah nampak...
jomlah masi, kite kuar...
eh2.. keluar2.. tu dia.. berkepit ngan balak dia kat luar...
hahahahaha.. masi siap berenti nak tengok yang mane 
minah yang benci sangat kat aku...
tuhan nak tunjuk....
macam2 dia kate aku...
kalau mak ko tahu..mampos la ko...
tapi aku bukan mulut cam ko...
yang macam longkang.. 
and u're the shit FREN dat i never seen before...

p/s: lalalalala~ tuhan da tunjuk... 


6 comments:

totoromalas said...

eh cambez jer. sape2? si mekap tebal ke???

maria_m0hamadiah said...

yeah.. dat hantu yang 3 inci tebal nya.. hehehhehe

i'm mashitah said...

hahahaha~~~giler klaka la kakak....hantu pon hantu la....sy nk tgk la beliau lg...n her bf olso...

maria_m0hamadiah said...

uish kakak.. kamu tak takut ke?? gementar saye semlam...

yanie said...

haha.. garangnye.. X) gud luck exam,nway!!

maria_m0hamadiah said...

yanie.. saye garang pada yang benci say jek.. hehehe.. thanks...