Thursday, March 11, 2010

tidak mungkin 3hari....

xmungkin aku dapat qadak tidor aku yang terganggu selama 3 hari,
dengan tidor 3 hari jugak.. mau 5,6 hari tidur straight baru dapat
mengembalikan semula kesedaran dan jugak kesegaran aku seperti dulu..
3 ari aku rase jadi macam mayat hidup...
bergerak, becakap tapi mati...
xde perasaan.. hahaha
gitu sekali kesan meniaga..
kalau boleh, aku macam bertaubat nak meniaga...
xmampu kot aku nak buat lagi..
even aku rase seornok dan happy yang amat buat keje ngan bebudak ni, 
tapi kesegaran aku terganggu...

jadi, sempena hari khamis ni, aku
harap agar tidur aku kembali seperti biase...

p/s: test math dan usahawan??? lupekan sebentar.. kesegaran lebih penting..hehehehe

2 comments:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

saya menyokong :)

maria_m0hamadiah said...

haha.. betul kan.. segar baru boleh study.. nak segar?? tido la... hahahahaha