Thursday, March 18, 2010

rasamas ke kedai mamak???

ok..story of the day..
aku xde kelas arini..
perancangan baik dengan ARIP,FATIN dan EMA..
ke mane?? RASAMAS SRI SERDANG..
aku sebenarnye xpanah2 terpikir nak p rasamas,
tapi coz aritu aku nampak brosur n iklan dia,
menarik...hehehe
dengan muka riak dan takbur, aku pon p la mengajak mereka...

gerak 12suku dari kolej.. boleh plak macam2 citer keluar.. bergalak2
dengan usman dan arip...
dengor kisah2 mereka naik bas bila balik kg...hehehe
p cimb dulu.. cucuk duit..
ema plak ajak minum ice blended..
buek!!! manis nak mati!! gila naik la kencing manis aku...

sampai rasamas adela dalam 1suku..
maklumla, jalan kaki dari cimb...
order2!!... sume mengharapkan makanan yang enak..
tup!! ema punye alahai.. sikit giler... sedih aku tenogk ayam ema..
nak tolong nangiskan, aku lapar..
xnak  pelawa..hahahaha
kesian giler...
bleh plak pelayan2 kat situ jerit2kan..
paleotak dia!!! geram betul aku..
patutla francais malaysia kurang dapat sambutan...
tengok kfc, mcD or yang lain.. ok what...
makanan dan layanan yang ok..
tapi dorang??
ikutkan ati aku nak mintak surat yang boleh komen2 orang...

one thing yang readers kena tahu.. budak ema ni giler la bersusah payanh min teka silang kata
dan cari benda tersembunyi..
hahahaha.. macam la akalu dapat jawab semua dapat makan free...


giler beria budak ni.. siap pinjam pen dengan akak waiter tu.. hahahaha
pape jela ko ema..
muka puas gila dapat jawab...

arip: yes!! berjaya aku abeskan semua....
fatin: burpp!!! alhamdulillah...

tengok la perangai mereka.. huhu..


moral of story: kalau g ss, tengok kfc, mcD and cendol jek..rasamas?? lupekan jela...

4 comments:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

wakaka... siot jerk... sengal...! yupsss jgn pi ag rasa mas tu. ehh ko kne tmbah list.. tgk kdai jual cakoi sekali
:D

totoromalas said...

ei aku xdelah sndawa smbil tersengih g2.... haha

maria_m0hamadiah said...

ema: hahaha.. pade sape cakoi tu.. aku ni mengidam pla...

fatin: eley.. aku dengor semlam..hahahaha

Anonymous said...

x pelah..tu kan pengalamn....
tapi rasamas,kfc n pizza hurt adlah dibawah satu badan pengurusan yang sama....semua sekali termasuk semenanjung n sabah n sarawak n ada lagi yg kat luar negara adalh milik johor cooperation...bangga siot jadik anak johor...